torsdag, november 23, 2006

Kære naboer

Jeg var desværre ikke tilstede på generalforsamlingen og har derfor ikke hørt meningsudvekslingen.

Jeg blev ligesom Michael Hallundbæk også meget overrasket over udmeldingen i Lokal-Avisen, da jeg ikke mener, at Nørrebro pr. definition skal huse alle sociale eksperimenter i København. Jeg skal understrege, at jeg intet har imod at der er svage og anderledes mennesker i bydelen, men blot er af den overbevisning at Nørrebro med vores beboer sammensætning naturligt har mange forskellige typer.

Derfor skal der efter min mening ikke bevidst oprettes steder på Nørrebro som man ved tiltrækker flere skæve typer fra hele landet. Jeg syntes at vi har vores egne store sociale og integrations opgaver at slås med i forvejen.

Venlig hilsen
Peter Krüger

Ingen kommentarer: