torsdag, november 23, 2006

Jeg bakker 100% op om Martin og Christians beslutning om at trække sig , det vil aldrig blive en konstruktiv bestyrelse med Claus Pedersen, da han jo tydeligvis har en helt anden dagsorden..

Jeg var selv tilstede til generalforsamlingen og var meget forundret over Claus Pedersens tilstedeværelse, ikke på grund af, at han er medlem af enhedslisten, men hans tætte kontakt til ungdomshuset, som han ønsker bevaret, men nu er det altså sådan, at vi har et retssystem, som har fastslået at huset tilhøre faderhuset.

Derfor mener jeg ikke, at det er Naboernes opgave overhovedet, at diskutere hvem huset tilhører. Vores fokus i NABOERNE er nu, at få det hele afviklet uden vold og uden at få hele vores kvarter smadret af voldpsykopater fra udlandet.

Jeg synes, at vi skal rette henvendelse til politiet om at få stoppet ” voldspsykopaterne” ved grænsen.

Vi kan da godt endnu engang henvende os til brugerne i huset, men helt ærlig, har de ikke udtrykt at de ikke kan tage ansvar for noget og ikke ønsker en konstruktiv dialog.

Jeg mener, at det er en rigtig dårlig ide, at støtte handelsforeningen i at få rydningen udskudt til efter nytår, det giver ikke nogen mening.

Margit Jagtvej 59

Ingen kommentarer: