torsdag, november 23, 2006

Hej med jer
Vedr. de forebyggende anholdelse tror jeg vi skal lade politiet om det. På samme vis syntes jeg, at handelsstandsforenings holdning om at udsætte en evt. konfrontation er meningsløs, det vil blot give brugerne en opfattelse af at trusler om vold og hærværk virker. samtidig har hele retssystemet givet faderhuset ordet på, at huset er deres, det bliver vi som en fornuftig forening nød til at respektere.

Jeg syntes vi for kvarterets skyld skal hjælpe politiet i deres arbejde, således konfrontationen bliver så kort som muligt, og så få betjente og andre borgere kommer til skade, ligesom vi også kan begrænse de matriale skader i kvarteret. Derfor syntes jeg vi som gode Nørrebroere skal bruge vores øjne og ører og rapportere evt. mistænkelig adfærd i og omkring huset til politiet. De vil i så tilfælde kunne forberede sig eller evt. gribe ind inden skaden bliver for stor.
Jeg tror vi vil give både brugerne af ungdomshuset og fonden uberettiget meget taletid i pressen såfremt vi opfordrer dem til noget som helst.


Venlig hilsen
Peter Krüger

Ingen kommentarer: