søndag, december 17, 2006

Efter nattens total uacceptable og voldelige adfærd som de autonome, brugerne og deres gæster har udøvet på Nørrebro – trækker Naboerne enhver form for støtte til Ungdomshuset. Læs pressemeddelsen ”Ungdomshuset har mistet støtten fra Naboerne på Nørrebro



Se flere billeder af de voldelige optøjer











Læs: Naboerne kan ikke fortsætte dialogen
Michael Torben Hallundbæk siger ”Af alle tænkelige former for dårligt naboskab er den samfundsindstilling som har muliggjort eftermiddagens begivenheder en af de værste, og aktivister fra Ungdomshuset bærer det fulde ansvar herfor”


Læs: Ungdomshuset har opbrugt min og mine naboers tillid!
Barbara Nobbio siger ” Uanset hvilken sag, de selv og mange andre synes, de har - uanset, hvor uretfærdigt, de unge føler sig behandlet af Kommumen og Faderhuset, så er der absolut INTET, der kan retfærdiggøre den vold og det hærværk, som i dag er foregået i Ungerens navn”


Læs: Hvis jeg smed brosten!
Grace Jacobsen siger: Hvis det nu var mig, der gjorde det samme; Jeg gik nu ud og smed brosten, skrev grafitti på andre folks huse, sked og pissede i gaden og lod hånt om alt. Ja så blev jeg da fængslet. Hvorfor gælder reglerne ikke for disse unge, som jo i øvrigt overhovedet ikke bor eller hører til på Nørrebro.”

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det er det mest fornuftige jeg har læste endnu. Jeg syntes faktiske det skulle kom an på en prøve.

Jeg mener prøve og gøre det og se hvad der sker.